Svářeč kovů CO2

Pro výrobní provoz ve Vysokém Mýtě hledáme svářeče do 3-směnného provozu.
Náplní práce je svařování, navařování a pájení součástí i konstrukcí z kovových materiálů.Zašlete nám svůj životopis. Více podobných pozic naleznete na https://cz.gigroup.com/nabidky-prace/?job=&placeOfWork=

Plat od:
36 000 Kč
Pracoviště:
Pardubický kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- svářečský průkaz (zajistíme prodloužení)
- vyučení nebo praxe v oboru
- pracovitost, spolehlivost

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- bonus 1750 Kč/měs. za docházku
- odměna od mistra až 3000 Kč/měs.
- příspěvek na závodní stravování 55%
- příplatek 18% ze mzdy za noční směnu
- příplatek 12 Kč/hod za odpolední směnu
- vitaminový a pitný režim

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Svářeč
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Vysoke Myto (GI)
(+420) 770 142 716
o#kurasevich#403641203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.