Obchodní zástupce

Vaše náplň práce
  • péče o stávající zákazníky a akviziční činnost
  • budování a udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky
  • aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • naplnění obchodních cílů ve svěřeném regionu
  • prezentace firmy a novinek u zákazníků
  • pravidelný reporting


Váš profil
  • vynikající komunikační dovednosti a organizační schopnosti 
  • zkušenosti v oblasti prodeje nebo obchodu s retailovými produkty 
  • chuť učit se nové věci a touhu neustále se rozvíjet
  • samostatnost, pracovitost, spolehlivost, proaktivní přístup
  • minimálně středoškolské vzdělání
  • řidičky průkaz skupiny B – aktivní řidič 


Naše nabídka
  • 5 týdnů dovolené
  • automobil i k soukromým účelům
  • možnost seberealizace 
  • konkurenceschopný plat a motivační bonusový systém
  • zázemí úspěšné mezinárodní společnosti 
  • Příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv 


Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • vynikající komunikační dovednosti a organizační schopnosti 
  • zkušenosti v oblasti prodeje nebo obchodu s retailovými produkty 
  • chuť učit se nové věci a touhu neustále se rozvíjet
  • samostatnost, pracovitost, spolehlivost, proaktivní přístup
  • minimálně středoškolské vzdělání
  • řidičky průkaz skupiny B – aktivní řidič 


Bonusy:

  • 5 týdnů dovolené
  • automobil i k soukromým účelům
  • možnost seberealizace 
  • konkurenceschopný plat a motivační bonusový systém
  • zázemí úspěšné mezinárodní společnosti 
  • Příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv 


Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Prodej a obchod
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Bauernöplová
734179130
a#bauernoplova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.