Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Pracovní náplň: vedení obchodních schůzek, poskytování poradenství a služeb, aktivní správa kontaktů z přiděleného kmene. Práce v kanceláři i v terénu u klientů.
Požadujeme: Vzdělání ÚSO s maturitou - obor nerozhoduje, samostatnost, komunikativnost, příjemné vystupování, trestní bezúhonnost, flexibilitu.
Systém zaškolení a vzdělávání zdarma. Další profesní růst. Pracovní doba pružná dle domluvy.
Kontakt: telefonicky nebo zasílejte životopis na uvedený e-mail, vybraní uchazeči budou kontaktováni a pozvání na výběrové řízení.

Plat od:
21 800 Kč
Pracoviště:
Šumperk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Risk Manager
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jiří Pazour
608862845
jiri#pazour|ceskapojistovna#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

PrahaVIG RE zajišťovna, a.s.
od 60 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

JihlavaGenerali Česká pojišťovna a.s.
24 300 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Velké MeziříčíKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Žďár nad SázavouKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.