Rada/Odborný rada - specialista veřejných zakázek (729, 730,731)

Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Rada/Odborný rada - specialista veřejných zakázek se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
37. Veřejné investování a zadávání veřejných zakázek

Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k ZSS do 12. platové třídy (Příloha č. 2 Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů).

Rozpětí osobního příplatku od 0 Kč do 50% částky odpovídající 50 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu.

Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru:
- Zpravidla na dobu neurčitou, v případě, že žadatel doloží doklad o vykonání úřednické zkoušky.
- Na dobu určitou, v případě, že žadatel zatím úspěšně nevykonal úřednickou zkoušku (§ 21 odst. 2 ZSS). Doba určitá je stanovena v trvání 12 měsíců (§ 29 odst. 1 ZSS) se zkušební dobou v délce 6 měsíců (§ 29 odst. 2 ZSS). Úspěšným složením úřednické zkoušky se mění doba určitá na dobu neurčitou.
Další údaje o podmínkách výkonu služby stanovené ZSS naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra: https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 9. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna@sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Více informací vč. formuláře žádosti naleznete na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Plat od:
27 650 - 40 740 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek za používání různých druhů zadávacího řízení;
- administrace VZ v rámci centrálního nákupu státu a činnosti spojené s organizací centrálního nakupování;
- příprava a realizace veřejných zakázek v režimu zákona a veřejných zakázek malého rozsahu;
- zpracování a administrace veřejných zakázek v elektronickém nástroji NEN;
- účast na jednání komisí k posouzení a hodnocení nabídek účastníků;
- výkon kontrolní činnosti v oblasti veřejných zakázek v rámci Správy;
- tvorba stanovisek v oblasti veřejných zakázek pro vedení Správy;
- výkon dalších úkolů, uložených vedoucí oddělení zakázek v režimu zákona, které jsou v náplni činnosti Odboru zakázek.

Nabízíme / benefity:

  • Penzijní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vlastní rekreační zařízení
  • Vzdělávání
  • - platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy
    - jistota zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
    - přátelský kolektiv
    - možnost využití pružné pracovní doby
    - 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
    - stravenkový paušál
    - volnočasové poukázky na zdraví, kulturu, sport, knihy a vzdělávání
    - kartu MultiSport, FKSP kartu MultiSport
    - školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP

Nástup:
ihned nebo dle dohody
Obor a Profese:
Státní a veřejná správa - Úředník, Státní a veřejná správa - Referent, Nákup - Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Barbora Lavičková
222806294
barbora#lavickova|sshr#gov#cz






Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.