Odborný rada - specialista majetkové správy (732)

Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - specialista majetkové správy v oboru služby 4. Hospodaření s majetkem státu a jeho privatizace.

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 7. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna@sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 06524/24-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.


Více informací vč. formuláře žádosti naleznete na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Plat od:
30 780 - 45 420 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

- komplexní výkon činností spojených s výkonem vlastnických práv státu k vymezenému rozsahu majetku, hospodaření a nakládání s majetkem státu (s věcmi, právy a jinými majetkovými hodnotami), k němuž přísluší hospodařit Správě státních hmotných rezerv (dále jen „Správa“);
- zpracování analytických a metodických materiálů Správy v oblasti hospodaření majetkem státu;
- zabezpečení doplňování, kontrola a průběžná aktualizace potřebné dokumentace k majetku státu pro zajištění řádného hospodaření s tímto majetkem, a to zejména z katastru nemovitostí, Pozemkového fondu, od orgánů ochrany přírody a dalších orgánů státní správy a samosprávy;
- zajištění a správa nabývacích titulů k nemovitostem;
- zpracování návrhů rozhodnutí o nepotřebnosti majetku trvalé či dočasné pro Správu, včetně zajištění kompletního podkladového materiálu pro tato rozhodnutí;
- komplexní výkon činností spojených s nájmem nepotřebného majetku Správy;
- součinnost při organizování a realizaci širší nabídky majetku včetně zpracování a vyhotovení zápisů a smluv o změně příslušnosti hospodařit s majetkem státu;
- součinnost při přeceňování disponibilního majetku určeného k prodeji, zajišťování znaleckých posudků, jiných ocenění majetku a geometrických plánů;
- součinnost při přípravě výběrových a jiných řízení na prodej nebo jiný převod majetku včetně zajištění všech podkladů a úkonů pro tato řízení, zpracování a vyhotovení kupních, darovacích či jiných smluv, zabezpečení listin potřebných k vlastní realizaci převodu;
- součinnost při řešení škod na majetku;
- zajišťování připomínkových řízení k vnitřním předpisům Správy a zpracování vnitřních předpisů v působnosti odboru;
- posuzování investičních akcí, rekonstrukcí, modernizací a oprav z hlediska majetkového a účetního, především z pohledu způsobu financování a zařazování do majetku, ...

Nabízíme / benefity:

  • Mobilní telefon
  • Penzijní pojištění
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vlastní rekreační zařízení
  • - platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy
    - jistotu zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
    - možnost využití pružné pracovní doby
    - 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
    - stravenkový paušál
    - volnočasové poukázky na sport a kulturu
    - MultiSport kartu
    - školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP

Nástup:
ihned nebo dle dohody
Obor a Profese:
Státní a veřejná správa - Úředník, Státní a veřejná správa - Referent, Nákup - Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Barbora Lavičková
+420222806294
barbora#lavickova|sshr#gov#cz






Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?