Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky.

Jaká bude tvoje náplň práce?
o Telefonický kontakt se stávajícími zákazníky naší společnosti nebo se zákazníky, kteří si od nás kontakt sami vyžádali.
o Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky.
o Kontaktování stávajících zákazníků s novou marketingovou informací.
o Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením.

Co od Tebe očekáváme?
o Maturitní vysvědčení.
o Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti.
o Základní znalost práce na PC.
o Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilý mluvčí
o Chuť do práce a týmového ducha.
o A vše ostatní Tě rádi naučíme.
o Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou)
o Nástup dle dohody

Co Ti nabízíme?
o Možnost práce na HOME OFFICE až 2 dny v týdnu (po zaškolení, cca po 3 měsících)
o Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000 Kč (s následným zvýšením na 30 000 Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 7 000 - 10 000 Kč)
o Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce
o Služební notebook s příslušenstvím
o Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod., 12-20 hod.).
o 30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity
o Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 300 Kč měsíčně
o Systém Cafeterie s příspěvkem 1 000 Kč měsíčně (12 000 Kč/rok)
o Káva a čaj na pracovišti zdarma

Kde budeš pracovat?
o Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30, 602 00 Brno.
Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis na e-mail Kristyna.schulzova@provident.cz - pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.






Plat od:
27 000 - 54 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristýna Schulzová
606 799 094
Kristyna#schulzova|provident#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

ŠumperkKORDEX spol. s r.o.
od 23 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

ZnojmoAGRO Jevišovice, a.s.
30 000 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?