Pracovníci v informačních kancelářích

Referent/ka informačního centra na Odbor školství a kultury Městského úřadu Kyjov Popis pracovní činnosti: Provádí odborné poradenské a propagační činnosti v informačním centru města, zajišťuje činnosti spojené s publicitou a propagací města, zajišťuje předprodej vstupenek, vidimaci a legalizaci, činnosti související s provozem cyklozázemí. Platové zařazení: tř. 9 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Zákonné předpoklady: o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem) Požadované předpoklady: o min. SŠ vzdělání se zaměřením na cestovní ruch, VOŠ nebo VŠ v oboru výhodou o znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni - úroveň B1, znalost dalšího světového jazyka výhodou o časová flexibilita; umění jednat s lidmi (komunikační dovednosti) o kreativita, orientace v oblasti PR a marketingu výhodou o vynikající znalost práce s PC - Word, Excel, PowerPoint, Internet o ochota dále se vzdělávat o řidičské oprávnění skupiny B Požadované doklady: o Přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách města v sekci Volná místa) o Strukturovaný životopis o Výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce) o Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Nabízíme: o pružnou pracovní dobu o 5 týdnů dovolené, 4 hrazené sick days o příspěvek na stravování o příspěvek na penzijní nebo životní pojištění o benefitní kartu, kterou je možno využít na wellness, kulturní či sportovní akce apod. o zvýhodněný firemní tarif mobilního operátora Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy "Výběrové řízení - referent/ka informačníhocentra - NEOTVÍRAT" doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální útvar, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov. Do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené nejpozději do 22. 4. 2024 do 17:00 hod. Další informace podá vedoucí Odboru školství a kultury PaedDr. Ilona Slaninová - tel. 518 697 580 nebo personalistka úřadu Mgr. Pavlína Luklová - tel: 518 697 414. Tajemník MěÚ Kyjov si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

ŠumperkKORDEX spol. s r.o.
od 23 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

ZnojmoAGRO Jevišovice, a.s.
30 000 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?