Mistři a příbuzní pracovníci ve strojírenství

Náplň práce:
- Pomoc s naceňováním externích výrobních poptávek
- Vedení poptávkového řízení při zadávání výroby do kooperací - podle směrnice DKL
- Evidence objednávek kooperací v informačním systému Helios a kontrola dodržení jejich termínů - udržování aktuálního termínu dodání v Heliosu
- Zadávání požadavků na objednání materiálu
- Aktivní přístup při hledání nových dodavatelů, udržování dobrých vztahů se současnými dodavateli.
- Dohaduje výhodné platební podmínky pro DKL (splatnost min. 30 dní atd.)
- Vytvoření plánu cest pro řidiče 1-2 týdny dopředu
- Příprava materiálu podle plánu svařovny
- Spolupráce s technology a mistrem ve směru dodržení termínu dokončení zakázky.
Požadované odborné znalosti:
SŠ - obor strojírenství
Zkušenosti se strojírenskou výrobou
Organizační schopnosti
Znalost výrobních procesů
Orientace v informačním systému Helios
Řidičský průkaz skupiny B
Zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost, preciznost, organizace procesů, schopnost jednat s lidmi
Zaměstnanecké výhody:
- Pružná pracovní doba
- Stravenkový paušál
- Multisport karta
Pracovní poměr na dobu určitou na rok.
Hlásit se e-mailem.

Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Mistr
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Šikolová
601 560 693
katerina#sikolova|dkl-tech#eu






Podobné nabídky práce

Mistři a příbuzní pracovníci ve strojírenství

ChomutovME-Metal, s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Mistři a příbuzní pracovníci ve strojírenství

VyškovProfi plech Moravia s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?