Všeobecní administrativní pracovníci

Společnost Z + M Logistics, spol. s r.o. hledá zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Česká Metuje, okr. Náchod.
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), zkrácený pracovní úvazek na 15 - 25 hod./týdně.
Zaměstnání je vyhrazeno pro osoby zdravotně znevýhodněné a osoby se zdravotním postižením.

Pracovní náplň: administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod.

Požadavky: spolehlivost, komunikativnost, znalost práce s výpočetní technikou, bezúhonnost.

Kontakt zasláním životopisu na e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz

Plat od:
7 988 - 13 313 Kč
Pracoviště:
Náchod
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Darina Míková
725 828 376
darina#mikova|zmgroup#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Jindřichův HradecTECNOCAP s.r.o.
od 27 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Manikéři a pedikéři

17 800 - 18 000 KčChomutov Quoc tuan dinh

Provozní elektromechanici

od 28 000 KčPelhřimov Kokinetics s.r.o.

Skladník / logistik

České Budějovice Trenkwalder a.s.

Hlavní účetní

Plzeň Trenkwalder a.s.

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.