Specialisté v oblasti ekonomie

Výběrové řízení č. 2024/57 Druh práce: zajišťování komplexní ekonomické a sociální činnosti statutárního města Olomouce - zařazené v odboru sociálních věcí Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -příspěvek na stravné, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, Bližší specifikace pracovní činnosti: -zajištění komplexního výkonu agendy správy dotací (výkon sociální práce, výkon SPOD, příspěvek na pěstounskou péči, prorodinná opatření), -kontrola čerpání a užití, vyúčtování těchto dotací, -usměrňování hospodaření odboru dle přidělených dotací, jeho vyhodnocování včetně kontroly účetní správnosti, -realizace platebního a zúčtovacího styku s ekonomickým odborem, realizace schválených rozpočtových změn, -zpracování výkazů, statistik a přehledů o čerpání poskytnutých dotacích dle pokynů MMOl, KÚOK, MPSV apod. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Obor: ekonomický nebo veřejná správa výhodou. Praxe v oblasti majetku a ekonomiky výhodou, praxe ve veřejné správě v oblasti administrativy výhodou. Jiné požadavky: -velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), -dobré organizační schopnosti, důslednost, odpovědnost, -schopnost samostatné práce, -adaptabilita a flexibilita, -dobré komunikační schopnosti a vstřícné jednání, -flexibilita, -řidičský průkaz skupiny B výhodou, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaže

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Specialisté v oblasti ekonomie

OlomoucStatutární město Olomouc
24 100 - 31 820 Kč

Specialisté v oblasti ekonomie

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

OlomoucStřední škola polygrafická, Ol
26 600 - 37 170 Kč

Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

OlomoucZemědělské družstvo Dub nad Mo
od 38 500 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

LitoměřiceACCOM Management group s.r.o.
50 000 - 55 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

MostDenwa s.r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Specialisté v oblasti marketingu

od 25 000 KčPlzeň Whowhere.online s.r.o.

Sekretáři (všeobecní)

od 21 300 KčOlomouc T & t heyday s.r.o.

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

16 125 - 18 000 KčPlzeň O2 financial services s.r.o.

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

25 000 - 30 000 KčChrudim Pz komplex s.r.o.

Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?