Úředníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví

Výběrové řízení č. 2024/54 Druh práce: samostatné zajišťování ucelených odborných agend v oblasti kultury zařazených v odboru kultury a cestovního ruchu Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na stravné, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, -služební mobilní telefon, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, -permanentky do Moravského divadla, do ZOO a na hokej, -interní jazykové kurzy skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti, aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -příprava akcí, tvorba projektů a produktů v oblasti kultury, kulturních a společenských akcí ve městě, -spolupráce se subjekty v oblasti kultury, -produkce akcí pořádaných městem Olomouc. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Obor: kultura, společenské vědy výhodou. Praxe v oblasti kultury či veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel, Powerpoint), -velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, -spolehlivost, pečlivost, flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -kultivovaný a písemný projev, -příjemné a profesionální vystupování, -vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce, -orientace v problematice kulturního charakteru, -jazykové znalosti výhodou, -řidičský průkaz skupiny B výhodou, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená k

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucVALIANT - TMS Czech s.r.o.
20 000 - 23 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucDALTEK GROUP a.s.
25 000 - 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucVB International Consulting s.
od 20 000 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaEvangelical Layman´s Church Cz
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad OrlicíPfeifer a spol., s.r.o.
28 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (iso)

PříbramTechnické služby města Příbram
od 24 100 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NymburkSVĚT OKEN s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

JeseníkTAMBOV, s.r.o.
28 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoReproGenesis a.s.
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?