Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací

požadavky pro vznik pracovního poměru:
1. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje autorizovaný architekt, kterému byla
udělena autorizace pro odbor územní plánování nebo bez specializace oboru podle zvláštního právního předpisu.
2. dosažené vzdělání
a) vysokoškolské – uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců
praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě
b) vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní
plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením a nejméně 3 roky
odpovídající praxe
c) vysokoškolské vzdělání v dalších oborech souvisejících s územním plánováním, jejichž seznam určí ministerstvo prováděcím právním předpisem a nejméně 3 roky
odpovídající praxe
d) připouští se i vyšší odborné nebo střední s maturitou ve stavebním či technickém směru
nebo oboru s územním plánováním (např. regionální rozvoj a veřejná správa) a nejméně 5 let odpovídající praxe
znalosti oboru:
- znalost zákonů řešící oblast stavebních oborů a příslušných prováděcích vyhlášek v části
územního plánování především:
- zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění
pozdějších předpisů
- zákon č. 184/2006 Sb., o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo ke
stavbě (zákon o vyvlastnění) ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 186/2006 Sb., o změně některých zákonů souvisejících s přijetím stavebního
zákona a zákona o vyvlastnění ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů ve znění
pozdějších předpisů.....a další
3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost) - výhodou
4. Jazykové znalosti - základní znalost angličtiny či němčiny výhodou
5. Praxe - Praxe při výkonu územně plánovacích činností či ve veřejné správě výhodou
8. Další znalosti, dovednosti a předpoklady: dovednost pracovat na PC; schopnost analyticky a koncepčně myslet; ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR; výhodou je znalost práce s grafickými programy (tvorba a ukládání údajů do GIS)
Nabízíme: pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty; příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
platovou třídu odpovídající druhu práce: 10. platová třída
lhůtu pro podání přihlášky : do 24. května 2024
místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo
prostřednictvím pošty
adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2,
Týn nad Vltavou, 375 01.
Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo na

Plat od:
23 390 - 34 370 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
26.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaEvangelical Layman´s Church Cz
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad OrlicíPfeifer a spol., s.r.o.
28 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (iso)

PříbramTechnické služby města Příbram
od 24 100 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NymburkSVĚT OKEN s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

JeseníkTAMBOV, s.r.o.
28 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoReproGenesis a.s.
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?