Sekretáři (všeobecní)

První kontakt e-mailem. Asistent/ka strategického oddělení - Rajhrad Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Přijmeme asistent/ku strategického nákupu. Hledáme samostatného člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů. Nástup je možný ihned a práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodnění nebo omezením OZZ/OZP. Co budete dělat: o Zajišťovat potřebnou administrativu oddělení strategického nákupu. o Komunikovat s dodavateli (odsouhlasování obratů a z nich plynoucích bonusů nebo marketingových příspěvků, jejich vyúčtování, urgence). o Spravovat databázi dodavatelů v interním systému. o Spravovat dodavatelské ceníky v interním systému. o Pomáhat s přípravou a realizací dodavatelských výběrových řízení. o Poptávat ceny u dodavatelů, zpracovávat statistiky a cenová porovnání. o Řešit nesrovnalosti ve fakturovaných cenách od dodavatelů. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a dlouhodobou spolupráci. o Plat dostanete vždy včas. Mzdové ohodnocení je 25 000 - 28 000 Kč hrubého při plném úvazku. o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den). o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně. o 5 týdnů dovolené. o Kartu do obchodního řetězce. o Volné víkendy. o Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží. Jaká je naše asistentka/asistent: o Má logické myšlení; efektivně řeší problémy, má skvělý time management. o Je komunikativní, umí jednat s lidmi, má obchodní myšlení. o Má ochotu vzdělávat se a učit novým věcem. o Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci. o Je samostatný/á, pečlivý/á a svědomitý/á. o Má dobrou znalost programů Microsoft Office, zejména MS Excel (používání funkcí, jako například SVYHLEDAT je pro něj/ni samozřejmostí). o Nezalekne se ani komunikace se zahraničními dodavateli (ANJ). o Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ. Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail prokesova.l@smero.cz Lenka Prokešová.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
27 000 - 30 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

OlomoucNIER FINE WINES s.r.o.
od 28 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Specialisté v oblasti marketingu

30 000 - 38 000 KčPříbram Ravak a.s.

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.