Uklízeč/ka - práce na DPP/HPP - odpol. směna, 4 hod./den (Uherské Hradiště)

Náplň práce: úklid kanceláře, chodby, šatny, umývárny a toalety. Pracovní doba: pondělí až pátek, odpolední směna, 15:00 až 19:00 hodin (po dohodě s vedoucím pracovníkem je možné si zvolit začátek a konec směny tak, abyste odpracoval/a požadované 4 hod./den). Nástup: ihned. Místo výkonu práce: Uherské Hradiště, ul. Za Olšávkou
Vhodné pro: ženy na MD, OZP, OSVČ, důchodce,
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pomocní kuchaři

Uherské HradištěSlurmia, s.r.o.
18 900 - 22 000 Kč

Uklízeči a pomocníci ve zdravotnických a sociálních zařízeních

Uherské HradištěSociální služby Uherské Hradiš
od 21 750 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Uherské HradištěSWBC - úklid, a.s.
od 10 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní uklízeči a pomocníci

Brno-venkovIng. Ivan Vašíček
od 170 Kč

Pomocníci v kuchyni

PrahaASIAN WOK KOLÍN s.r.o.
od 150 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaLV-Omix s.r.o.
od 18 900 Kč

Pomocníci v kuchyni

PrahaViridana s.r.o.
od 150 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?