VEDOUCÍ KONTROLINGU| OSTRAVA

Máš bohaté zkušenosti z oblasti finančního kontrolingu ve výrobní nebo automotive společnosti? Máš vzdělání ekonomického směru? Domluvíš se anglicky?

Neváhej a dej nám o sobě vědět.

Náplň práce:

* zpracování forecastů, závěrek
* podílení se na účetní závěrce
* analýzy nákladů
* kalkulace
* reporting zahraničnímu managementuZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti min. 3 roky
* angličtina na úrovni B2
* znalost MS Excel na pokročilé úrovni
* znalost SAP

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* bonusy, prémie
* 13. a 14. mzda
* flexibilní pracovní doba
* 25 dní dovolené
* příspěvky na stravování
* příspěvky na dopravu
* možnost dalšího vzdělávání
* příspěvek na penzijní připojištění
* další odměny

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Financial Controller
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ostrava (GR)
(+420) 595 131 777
D#Blaha#407356203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?