Brigáda pro všechny - operátor logistiky ( 150 Kč/hod. )

Hledáme spolehlivé a pečlivé lidičky, kteří by se chtěli přidat k našemu týmu na České poště. Co vás u nás čeká? Budete pracovat uvnitř logistického centra - vykládka, nakládka, třídění zásilek a evidování zásilek. Občas vezmete do ruky skener nebo počítač - pokud ovládáte telefon, ovládnete i skener. Koho hledáme? je Vám alespoň 18 let jste schopný efektivně využít svůj volný čas Co vám můžeme nabídnout? Spolupráci formou DPP nebo DPČ. Flexibilní pracovní dobu dle domluvy v denních, nebo nočních směnách Příjemné pracovní prostředí Možnost dlouhodobé spolupráce ? Nástup možný ihned! Zaujala vás naše nabídka? Pokud ano a nechce se vám volat, tak klikněte hned na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. My se brzy ozveme. V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Poznámka k platu: Mzda dle domluvy. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.