Recepční (kromě recepčních v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních)

Pracovní pozice recepční se nachází v Masérském centru
Požadujeme: znalost práce s počítačem (Word, Excel, internet).
Náplň práce: práce s peněžní hotovostí, práce s pokladnou, objednávání klientů a plánování masáží, související administrativa, praní, žehlení pracovních oděvů a ručníků, úklid prostor Masérského centra, příjem - výdej Zásilkovna
Pracovní doba: od pondělí do pátku od 6.30 do 18.30 hodin (ranní, polední a odpolední směny)
V případě oboustranné spokojenosti bude pracovní smlouva po roce prodloužena.
Jedná se o chráněná pracovní místa určená pouze pro osoby se zdravotním postižením.

KONTAKT: Své životopisy zasílejte na uvedený email.

Plat od:
10 650 Kč
Pracoviště:
Karviná
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Martina Jelínková
jelinkova|unikacentrum#cz







Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?