Nákupčí

KONTAKT : Iva Olšová, e-mail: iva.olsova@ibs-sro.com

Podpora manažerů kategorií se strategickými plány kategorií, prováděním zdrojů, podporou plánování kategorií a strategickými úkoly získávání zdrojů.

Využití sítě GEP odborníků na kategorie a nástrojů k poskytování přehledů jakémukoli projektu/klientovi.
Stanovení vyjednávacích strategií, identifikace a rozvoj vyjednávacích pák, jejich ověřování se zúčastněnými stranami a vedení vyjednávání s cílem zajistit úspory, včasné dodávky a další výhody pro nákupy, obchodní analýzy, hlášení a sledování úspor, interakce se zúčastněnými stranami jako součást programu S2C.

Diskuse s prodejci a hodnocení jejich produktů a schopností jako dodavatelů;
Správa všech činností týkajících se výběru dodavatelů a nákupu (např. RFI, RFP, RFQ, Scorecard a Analýza nabídek).

Prokázání neustálého úsilí o zlepšení provozu, správu standardních operačních postupů, zkrácení doby obratu a zefektivnění pracovních procesů.

Identifikace a komunikace s různými zainteresovanými stranami, jako jsou dodavatelé, sponzoři projektů, koncoví uživatelé a další podpůrné funkce, jako je HR, právní a finanční.
Výborná znalost Aj. Odpovědný přístup k práci.

Plat od:
110 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Iva Olšová
iva#olsova|ibs-sro#com






Podobné nabídky práce

Nákupčí

ZnojmoZnora spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Nákupčí

Velké MeziříčíSANBORN a.s.
od 28 000 Kč

Nákupčí

VsetínSONAVOX CZ s.r.o.
50 000 - 55 000 Kč

Nákupčí

Ústí nad OrlicíDřevotvar družstvo
od 40 000 Kč

Nákupčí

Uherské HradištěBENJAMÍN s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Nákupčí

Uherské HradištěCOLORLAK, a.s.
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?