Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy

Pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu výkonu veřejné funkce). Nástup červen 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída. Co bude náplní Vaší práce: výkon státní správy dle zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích; vedení agendy registru vozidel, přidělování registračních značek vozidlům; provádění změn v registru vozidel, zápisy o vlastníkovi a provozovateli vozidel, výpisy z registru vozidel, zánik, či vyřazování vozidel z registru; povolování výroby nebo přestavby vozidel; komplexní posuzování technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného nebo přestavěného nebo jednotlivě dovezeného silničního vozidla; přeregistrace vozidel z EU a EHS; rozhodování o zániku vozidel z registru správním řízením atd.; dále výkon státní správy ve vztahu ke Stanicím měření emisí (SME), resp. rozhodování o povolení a oprávnění k jejich provozování a provádění kontrol SME. Co od vás očekáváme: umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti; schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů; pečlivost, odpovědnost, přesnost; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; zvláštní odborná způsobilost při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád výhodou. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Co nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/. K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kval

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Jindřichův HradecMěsto Jindřichův Hradec
30 000 - 45 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

BrnoStatutární město Brno
25 280 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?