Specialisté v oblasti prodeje a nákupu služeb

KONTATK PRVOTNĚ E-MAILEM : Iva Olšová, e-mail: iva.olsova@ibs-sro.com

Využití sítě GEP odborníků na kategorie a nástrojů k poskytování přehledů jakémukoli projektu/klientovi.
Práce v roli category managera pro evropského klienta.
Správa ročních výdajů souvisejících s kategorií logistiky.
Vedení týmu 8+FTE při vývoji a implementaci strategií zaměřených na snižování nákladů a zlepšování efektivity dodavatelského řetězce.
Výborná znalost Aj. Odpovědný přístup k práci.

Plat od:
75 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Iva Olšová
iva#olsova|ibs-sro#com






Podobné nabídky práce

Prodavači drobného zboží, klenotů, nábytku a bytových doplňků

České BudějoviceDŘEVOART CZ s. r. o.
35 000 - 39 000 Kč

Prodavači ostatního zboží v prodejnách

České BudějoviceAUTO FUTURE, s.r.o.
od 500 000 Kč

Obchodní zástupci

České BudějoviceKarásek s.r.o.
36 000 - 40 000 Kč

Obchodní zástupci

České BudějoviceBBH Tsuchiya s.r.o.
od 30 000 Kč

Obsluha čerpacích stanic a mycích linek dopravních prostředků

České BudějoviceServis Fišer s.r.o.
od 150 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Fakturanti

35 000 - 50 000 KčČeské Budějovice Fast agri s.r.o.

Krupiéři

od 27 000 KčČeský Krumlov Blue bar s.r.o.

Prodejci po telefonu

25 000 - 45 000 KčPraha Prime call s.r.o.

Krupiéři

od 24 000 KčČeský Krumlov Palasino group, a.s.

Krupiéři

27 000 - 35 000 KčČeský Krumlov Palatino a.s.

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?