Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

V případě zájmu zašlete, prosím, strukturovaný životopis na e-mail: personalni@meussj.cz, případně kontaktujte personální oddělení na tel. č. 474 684 432.

Náplň práce:
Pro zájemce s ukončenou SŠ - administrativní činnosti, vedení databází a evidencí na úseku kvality, podpora a tvorba podkladů pro řízení interní dokumentace, zpracovávání dokumentů dle ISO 9001, koordinační činnosti pro systém managementu kvality, podpora a realizace činností v rámci vnitřního kontrolního systému administrativní zajištění řízení projektů, podpora a koordinace činností na detašovaných pracovištích.

Pro zájemce s ukončenou VOŠ/VŠ - vše výše uvedené pro zájemce s ukončenou SŠ a další pracovní činnosti dle kvalifikace a schopností zájemce, např.: jednání s kooperanty, stakeholdery v oblasti řízení kontrolního systému, projektové řízení, Public relations, marketing služeb, sociální sítě, aktualizace webových stránek a jiné administrativní a kooperační činnosti pro chod organizace a detašovaných pracovišť.

Požadujeme:
- vzdělání SŠ s maturitou (zaměření všeobecné či administrativní, správní činnosti apod.),
- výhodou VOŠ, VŠ v oboru správní činnosti, sociální práce či jiné zaměření vhodné pro sociální služby (splnění kvalifikace dle zák. 108/2006 Sb. výhodou),
- pokročilý v práci s PC (plná znalost MS Office, MS Excel minimálně v rozsahu vedení databází, kontingence),
- výhodou znalost řízení dle ISO 9001,
- výhodou znalost oblasti GDPR,
- výhodou znalost prostředí projektového řízení (EU fondy, Norské a EHP fondy, české dotační tituly apod.),
- bezúhonnost,
- spolehlivost a zodpovědnost
- nízké absence

Nabízíme:
- odpovídající platové ohodnocení (platové zařazení 10. - 11. tř. od 23.390, - Kč do 37.170, - Kč dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. podle dosažené kvalifikace a praxe) + osobní ohodnocení + odměny
- pevná pracovní doba, rovnoměrná ranní
- firemní benefity
- moderní, nově vybavené bezpečné pracovní prostředí vč. vybavení moderními technologiemi
- kolegiální a přátelskou atmosféru
- zodpovědnou činnost u důvěryhodného zaměstnavatele

Nástup dle domluvy.

Plat od:
23 390 - 37 170 Kč
Pracoviště:
Jirkov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jiřina Kundratová
474 684 432
personalni|meussj#cz






Podobné nabídky práce

Obchodní referenti

ProstějovKAJA s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Obchodní referenti

LovosiceKOS WIRE EUROPE s.r.o.
27 000 - 30 000 Kč

Obchodní referenti

OstrovVězeňská služba České republik
24 680 - 33 020 Kč

Obchodní referenti

PřerovALBO okna - dveře s.r.o.
35 000 - 70 000 Kč

Obchodní referenti

ProstějovPFAFF - SERVIS spol. s r.o.
21 300 - 40 000 Kč

Obchodní referenti

PřerovALBO okna - dveře s.r.o.
35 000 - 70 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?