Prodavači v prodejnách

" Praxe nebo zaučení v oboru 2 roky.
" Zkušenosti s provozem maloobchodu
" Dobré komunikační schopnosti.
" Spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup.
" Vstřícné a korektní jednání se zákazníky, základní dovednosti na PC.
" Pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení.
" Manipulace se zbožím.
" Práce na pokladně.
" Vše potřebné naučíme a zaučíme.
" Otevírací doba: Po-Pá: 7:00-19:00 h / So-Ne: 7:00-12:00 h (práce na 2 směny)
Trestní bezúhonnost. V případě zájmu zasílejte životopisy: jahnova.jitka@cba.cz
" Informace na telefonu: 777 750 279
Nabízíme: příspěvek na stravování a dopravu
" zvýhodněné tankování na kartu BENZINA/ORLEN
o práci ve stabilní české společnosti s tradicí
" výhodné telefonní tarify
" výkonnostní odměny
Kontaktujte nás e-mailem, telefonicky (po - pá 8:00 - 14:00)

Plat od:
24 000 - 29 500 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
24.04.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Jáhnová
777 750 279
jahnova#jitka|cba#cz






Podobné nabídky práce

Prodavači smíšeného zboží

Nový JičínJednota, spotřební družstvo v
16 400 - 18 200 Kč

Prodavači potravinářského zboží

JeseníkMASO V+W, s.r.o.
21 300 - 22 000 Kč

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

KladnoBufet.cz Kladno s.r.o.
od 122 Kč

Prodavači ostatního zboží v prodejnách

VsetínELPOS JOSEF TKADLEC, spol. s r
od 25 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

PrahaMibi´s Group s.r.o.
od 21 300 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?