Nejvyšší představitelé společností a institucí (kromě politických, zájmových a příbuzných organizací)

Místo výkonu práce: Chrudim
Požadujeme: organizační a manažerské dovednosti, koncepční myšlení, znalost sociálně-zdravotní problematiky a působení Charity, bezúhonnost
Vítáme: zkušenosti s realizací projektů, čerpáním dotací a grantů
Dobu určitou lze prodloužit
Přihlášky do výběrového řízení posílejte do 16.5.2024 na adresu Diecézní charita, Velké náměstí 37/46, 500 01 Hradec Králové nebo na dchhk@hk.caritas.cz a budou obsahovat: životopis, motivační dopis, hlavní koncepční teze rozvoje Oblastní charity Chrudim(max 4str.), případně vyjádření duchovního správce.

Plat od:
50 000 - 52 000 Kč
Pracoviště:
Chrudim
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Nejvyšší státní a soudní funkce
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Anna Maclová
495 063 135
dchhk|hk#caritas#cz







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?