Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Pracoviště:
Krajská pobočka ÚP ČR v Liberci
Odbor kanceláře krajské pobočky, Oddělení vnitřní správy, sekretariát
Hlavní náplň činnosti:
• Komplexní koordinace a metodické usměrňování rozsáhlé spisové služby (více
spisoven) a před archivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace a údaje
chráněné podle příslušných právních předpisů včetně zpracovávání návrhů
příslušných vnitřních předpisů (spisový řád).
• Příprava, zajišťování a sledování provozu elektronických systémů spisové služby,
popřípadě dalších systémů pro správu dokumentů v certifikovaných i necertifikovaných
informačních systémech určených pro práci s utajovanými i neutajovanými dokumenty
v analogové a digitální podobě.
• Odborná pomoc uživatelům elektronických systémů spisové služby, popřípadě dalších
systémů pro správu dokumentů pracujících s utajovanými i neutajovanými dokumenty
v digitální podobě.
• Zodpovídá za chod spisovny a podatelny, zajišťuje chod sekretariátu ředitelky krajské
pobočky, vede evidenci vnitřních řídících aktů.
Kvalifikační a další požadavky:
• min. vzdělání vyšší odborné (DiS.)
• znalost práce na PC (MS Office)
• výborné komunikační schopnosti
• odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
• profesionální vystupování, psychická odolnost
Pracovní podmínky:
• platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
• plný pracovní úvazek
• pružná pracovní doba
• předpokládaný nástup od 1. června 2024
• pracovní poměr na dobu neurčitou
Zaměstnanecké výhody:
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna (sick days)
• 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
• příspěvek na stravování
• příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
• odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s
uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10. května 2024 včetně na e-mailovou
adresu: pavel.polivka@uradprace.cz
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Plat od:
23 390 - 34 370 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Pavel Polívka
pavel#polivka|uradprace#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HlučínMěsto Hlučín
27 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

KyjovŠEDOVÁ perfect service, o.p.s.
25 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.