Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Služba zahrnuje zejména:
- zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.

Výše platu dle dosažené praxe (PT 9) + zvl. příplatek 3 800 Kč + os. ohodnocení po 3 měsících.

Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity.

Přihlášky doručit nejpozději do 17.5.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.

Kontaktní osoby: Ing. Ivona Sykáčková, Ing. Marek Faltus
Tel. 466 033 221 (Ing. Sykáčková), 465 678 330 (Ing. Faltus)
E-mail: Ivona.Sykackova@fs.mfcr.cz, Marek.Faltus@fs.mfcr.cz

Plat od:
21 710 - 31 820 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Orlicí
Typ úvazku:
Práce na ŽL
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Celník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Marek Faltus
465 678 330
Marek#Faltus|fs#mfcr#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Ústí nad OrlicíGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní pracovníci celní správy čr

PlzeňGenerální ředitelství cel
24 210 - 34 320 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Hradec KrálovéGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 390 - 34 370 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Jindřichův HradecGenerální finanční ředitelství
od 27 190 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

StrakoniceGenerální finanční ředitelství
od 27 190 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
25 540 - 36 520 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.