Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Město Blatná - Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemnice Městského úřadu Blatná vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 312/2002 Sb.), výběrové řízení na pracovní pozici: REFERENT/REFERENTKA ODBORU SPRÁVNÍHO A ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU Druh práce: zajišťování odborných agend v oblasti registrace a kontroly podnikatelů dle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, Místo výkonu práce: Blatná Předpokládaný termín nástupu: 1. 8. 2024 nebo dle dohody Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: platová třída 10. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení po zapracování. Požadavky na uchazeče: " vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání " řidičský průkaz skupiny B Zákonné požadavky: splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb. Výhodou je: " praxe ve veřejné správě " znalost zákonů živnostenské agendy " zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku živnostenského podnikání podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků ÚSC, ve znění pozdějších předpisů, a osvědčení z příslušné agendy Osobnostní předpoklady a jiné požadavky: " analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost " psychická odolnost " zdravotní způsobilost " spolehlivost " výborná uživatelská znalost práce na PC/ MS Office " ochota dál se vzdělávat Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat: " jméno, příjmení a titul uchazeče " datum a místo narození uchazeče " státní příslušnost uchazeče " místo trvalého pobytu uchazeče " číslo občanského průkazu " datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutné přiložit " životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce " výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce " úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání " souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení (příloha ke zveřejněnému výběrovému řízení) Písemné přihlášky do výběrového řízení musí být doručeny poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Blatná na adrese tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nejpozději do 12:00 hodin dne 3. 5. 2024. Obálku označte heslem: "Výběrové řízení - úředník/úřednice OSŽÚ" a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem, příjmením a adresou odesílatele. Informace podává Mgr. Ing. Hana Baštová, vedoucí odboru správního a ŽÚ, tel. 383 416 205. Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 31. 5. 2024. Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřete

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

StrakoniceJednota, spotřební družstvo ve
od 26 600 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaPražský úklid, s.r.o.
od 35 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaUniMFA s.r.o.
22 000 - 25 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BohumínHANDI HELP SERVIS, v.o.s.
od 11 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Žďár nad SázavouOKNO NEMOVITOSTÍ, s.r.o.
od 20 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PlzeňHöfer-Sündermann GROUP s.r.o.
od 300 Kč

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.