Odborní asistenti v administrativě

Vyučení v technickém oboru a znalost čtení výkresové dokumentace výhodou.
Práce v informačním systému na PC a Excelu.
Práce vhodná pro ženy i muže.
Nástup možný ihned, zaučíme.
Náplň práce: zpracování a kontrola kalkulací zakázek
Příspěvek na celozávodní stravování
KONTAKT: telefonicky do 17 hodin, e-mailem nebo osobně (V Aleji 845, Letohrad)

Plat od:
28 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Orlicí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavel Tacl
602 491 840
paveltacl|unita#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaPražský úklid, s.r.o.
od 35 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaUniMFA s.r.o.
22 000 - 25 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BohumínHANDI HELP SERVIS, v.o.s.
od 11 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Žďár nad SázavouOKNO NEMOVITOSTÍ, s.r.o.
od 20 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PlzeňHöfer-Sündermann GROUP s.r.o.
od 300 Kč

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.