Sekretáři (všeobecní)

Kontakt zasláním profesního životopisu na e-mail jana.machova@frostfood.cz. Bližší informace telefonicky PO-PÁ od 8:00 do 14:00 hodin. Požadujeme: - SŠ vzdělání - znalost anglického jazyka - znalost práce na PC a znalost MS Office uživatelsky - organizační schopnosti. Náplň práce: - asistent/ka vedoucí výrobního úseku - 100% administrativní činnost (zajištění potřeb výrobního úseku, vedení dokumentace, zápisy z porad, kontrola plnění úkolů, zpracování reportů, evidence smluv společnosti, péče o návštěvy..) Nabízíme: - dotované stravování, kulturní akce, po roce zaměstnání 25 dní dovolené - příspěvek důchodového pojištění, možnost nákupu výrobků za výhodné ceny, kantýna.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Sekretáři (všeobecní)

Rychnov n. KněžnouROJEK a.s.
25 000 - 27 000 Kč



Podobné nabídky práce

Sekretáři (všeobecní)

BrnoAMAX, s.r.o.
28 000 - 34 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoInfosys (Czech Republic) Limit
od 20 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Hradec KrálovéČeská správa sociálního zabezp
21 800 - 27 260 Kč

Sekretáři (všeobecní)

ČelákoviceStřední odborná škola Čelákovi
35 000 - 45 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Ústí nad LabemÚstecký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Sekretáři (všeobecní)

HodonínSMERO, spol. s r.o.
10 700 - 13 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Fakturanti

21 000 - 24 000 KčTřebíč Trepon, a.s.

Skladník / skladnice

okres Olomouc Jobsystem s.r.o.

Pracovníci ostrahy, strážní

od 123 KčBeroun Oko 69, s.r.o.

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?