Odborný rada - specialista zemědělských komodit (733)

Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - specialista zemědělských komodit se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
50. Hospodářská opatření pro krizové stavy a správa státních hmotných rezerv

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 23. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna@sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „NEOTEVÍRAT – VŘ – 07022/24-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Více informací vč. formuláře žádosti naleznete na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Plat od:
30 780 - 45 420 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

- koordinační, koncepční, analytické a systémové činnosti v oblasti tvorby zásob HR, vývoje stavů, sortimentu, rozmístění, ochraňování, obměňování a používání souboru materiálů HR;
- příprava a návrh kritérií pro stanovení seznamu položek HR, minimálních limitů a orientačních cílových stavů na základě rozborů a poznatků o vývoji zemědělské a potravinářské výroby v tuzemsku a rozhodujících produkčních oblastech v zahraničí;
- zpracování koncepce sortimentního složení svěřených položek materiálů HR tak, aby toto složení odpovídalo vývoji v dané oblasti;
- organizace a zajištění provedení prací souvisejících s udržováním jakosti skladovaných materiálů, odběr vzorků, provedení analýz a rozborů, ochranu proti škůdcům atd., včetně věcné odpovědnosti za správnost příslušných účetních dokladů;
- zabezpečení realizace žádoucích změn sortimentu při pohybu HR;
- vykonávání kontrolní činnosti ve svěřené oblasti v souladu s plánem kontrol;
- metodické řízení a kontrola správnosti účtovaných nákladů na ochraňování a skladování hmotných rezerv;
- zpracovává podklady pro rozbor hospodaření SSHR za svěřené materiály;
- spolupráce při zpracování zadávací dokumentace dle Zákona o zadávání veřejných zakázek s dotčenými organizačními útvary
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru příprav pro krizové stavy.

Nabízíme / benefity:

  • Mobilní telefon
  • Penzijní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vlastní rekreační zařízení
  • Vzdělávání
  • - platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy
    - jistotu zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
    - možnost využití pružné pracovní doby
    - 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
    - stravenkový paušál
    - volnočasové poukázky na sport a kulturu
    - MultiSport kartu
    - školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP

Nástup:
1. června nebo dle dohody
Obor a Profese:
Státní a veřejná správa - Úředník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Barbora Lavičková
+420222806294
barbora#lavickova|sshr#gov#cz





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BohumínHANDI HELP SERVIS, v.o.s.
od 11 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Žďár nad SázavouOKNO NEMOVITOSTÍ, s.r.o.
od 20 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PlzeňHöfer-Sündermann GROUP s.r.o.
od 300 Kč

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HlučínMěsto Hlučín
27 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?