HSE Specialista

Vaše náplň práce
  • Spolupráce při zajištění ochrany zdraví, požární ochrany a ochrany životního prostředí
  • Identifikace, analýzy a hodnocení rizik 
  • Vedení agendy BOZP, PO a odpadového hospodářství 
  • Evidence pracovních úrazů, analýza jejich příčin
  • Zajišťování interních a externích auditů a školení zaměstnanců v oblasti BOZP a PO
  • Poskytování poradenství v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví zaměstnanců výrobě

Váš profil
  • SŠ/VŠ vzdělání 
  • Praxe při výkonu odborně způsobilé osoby v prevenci rizik minimálně 2 roky
  • OZO v prevenci rizik podle zákona 309/2006 Sb. - podmínkou
  • Odborná způsobilost v požární ochraně výhodou
  • Odborná znalost v oblasti ochrany životního prostředí, odpadového hospodářství, obalových materiálů 
  • ŘP sk. B - aktivní řidič
  • Alespoň mírně pokročilá znalost anglického jazyka podmínkou
  • Znalost práce na PC - MS Office 

Naše nabídka
  • Práce ve stabilní zahraniční společnosti
  • Základní mzda + pravidelné odměny
  • Doba neurčitá
  • Jazykové vzdělávání
  • Možnost profesního i kariérního růstu
  • Příspěvek na životní/penzijní připojištění
  • Stravenky
  • Zvýhodnění mobilní tarif
  • 5 týdnů dovolené

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?