Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

REFERENT/KA ODDĚLENÍ SPRÁVNÍCH AGEND A OBECNÍHO ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU – KONTAKTNÍ CENTRUM Baví Vás práce s lidmi? Máte chuť učit se novým věcem? Nebojíte se práce s informačními systémy veřejné správy? Neváhejte se přihlásit. MÍSTO PŮSOBENÍ: správní obvod obce s rozšířenou působností města Česká Třebová. CO OD VÁS OČEKÁVÁME: • středoškolské vzdělání, • aktivní přístup, • dobré komunikační schopnosti • chuť učit se nové agendy, • schopnost spolupracovat s dalšími orgány, • samostatnost, flexibilitu, psychickou odolnost, spolehlivost a odpovědnost. CO NABÍZÍME: • pracovní prostředí, které podporuje kreativitu a inovace, • podporu dalšího vzdělávání a profesního růstu, • pružnou pracovní dobu, • motivační finanční odměny za dosažené cíle, • sick days, příspěvek na stravování, rekreaci a penzijní připojištění. JAK SE PŘIHLÁSIT: pošlete vyplněnou přihlášku a strukturovaný životopis písemně nebo na e-mail: jiri.mares@ceska-trebova.cz. Do předmětu e-mailu napište "Pracovník kontaktního centra”. PŘIHLÁŠKY PŘIJÍMÁME DO 10.05.2024. UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: více informací Vám rádi poskytneme na telefonu 465 500 161, e-mailem na vaclava.hermanova@ceska-trebova.cz, nebo osobně. PLATOVÉ PODMÍNKY: zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů a dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 8. platová třída. Nebojte se být součástí změny! HLEDÁME POSILU DO TÝMU

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ŠumperkÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 40 120 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Jindřichův HradecMěsto Jindřichův Hradec
30 000 - 45 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

BrnoStatutární město Brno
25 280 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?