Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Vede veškeré účetnictví. Sleduje čerpání a pohyb finančních prostředků. Zajišťuje ekonomický chod oddělení. Zpracovává analýzy efektivnosti vynakládaných finančních prostředků a předkládá návrhy opatření ke zlepšení efektivnosti hospodaření, včetně vytváření způsobů financování organizace, vyhledává finanční zdroje a zpracovává finanční plány. Tvoří podklady pro roční audit. Eviduje a archivuje veškeré doklady a dokumenty včetně jejich přípravy pro orgány statutárního města Liberec a jeho společností. Zpracovává smlouvy a vede jejich evidenci. Provádí inventuru majetku, včetně účtování a odpisů, vede podrozvahovou evidenci majetku. Plní operativní úlohy, zejména přípravu materiálů do Zastupitelstva města, Rady města a připravuje podklady pro nadřízené a ostatní oddělení.
Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Hlásit se emailem, telefonicky do 2.5.2024 nebo osobně na Liberecké radnici číslo dv.107, 105.
Výběrové řízení proběhne v květnu 2024 (termín bude upřesněn).
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.