Ostatní specialisté v sociální oblasti

Hledáme mladého, dynamického a kreativního jedince, který se připojí k našemu týmu Nízkoprahového klubu Pohoda Hodonín na pozici pracovníka v sociálních službách.
Co bude Vaši pracovní náplní.
- Práce s dětmi a mládeží ve věku 11 - 21 let.
- Koordinace trávení volného času: Organizace různorodých aktivit a programů, kte-ré podporují rozvoj zájmů a dovedností našich klientů.
- Individuální poradenství: Poskytování podpory a poradenství jednotlivým klientům v řešení jejich problémů.
- Prevence společensky nežádoucích jevů: Tvorba a prezentace programů a aktivit zaměřených na prevenci rizikového chování.
Kvalifikační předpoklady:
" V souladu se zákonem 108/2006 Sb.
" Min. SS s maturitou, kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách výhodou
Co byste měl/a umět, vědět a co požadujeme:
" Samostatnost, spolehlivost, komunikativnost a trestní bezúhonnost
" Praxe s cílovou skupinou výhodou
" Schopnost práce v týmu
" Flexibilita, kreativita a schopnost přizpůsobit se měnícím se potřebám a situacím
" Respekt ke křesťanským hodnotám
" Řidičský průkaz sk. B, aktivní řízení
" Dobrá znalost práce na PC
Nabízíme:
" pracovní poměr na 1,0 úvazku
" pracovní doba: pondělí 10.00 - 18.30hod.
" úterý - čtvrtek 11.00 - 19.30hod.
" pátek 6.30 - 15.00hod.
" odpovídající finanční ohodnocení
" možnost osobního růstu a dalšího vzdělávání
" pravidelnou supervizi
" zaměstnanecké výhody (stravenky, 25 dní dovolené, 2 dny sick days)
" zaměstnání ve velké a stabilní organizaci
" Zajímavou a smysluplnou práci
" Zázemí stabilní a velké organizace
Bližší informace k práci:
https://hodonin.charita.cz/co-delame-och-hodonin/jsem-dite-dospivajici-a-mam-problemy/nizkoprahovy-klub-pohoda-hodonin/
nebo na tel: 737234093 Mgr. Jiří Barbořák - vedoucí služby
Předpokládaný datum nástupu - červen 2024
Životopis a motivační dopis spolu se souhlasem se zpracováním osobních údajů pro úče-ly výběrového řízení posílejte na email: dagmar.hochova@hodonin.charita.cz nebo na adresu: Oblastní charita Hodonín, Wilsonova 7, 695 05 Hodonín k rukám: Dagmar Ho-chové - personalistky OCH, tel. 736 197 475
Datum ukončení zasílání životopisů do 15.05.2024

Plat od:
26 000 - 27 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.04.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Dagmar Hochová
736197475
dagmar#hochova|hodonin#charita#cz






Podobné nabídky práce

Asistenti pedagogů

ChomutovZákladní škola sgt. J. C. Klut
od 18 780 Kč

Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě

Hradec KrálovéStatutární město Hradec Králov
23 390 - 34 370 Kč

Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě

Hradec KrálovéStatutární město Hradec Králov
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v sociální oblasti

Frenštát p. RadhoštěmMěsto Frenštát pod Radhoštěm
27 000 - 38 000 Kč

Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě

Hradec KrálovéStatutární město Hradec Králov
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?