Mistři a příbuzní pracovníci v gumárenství a plastikářství

Náplň práce: podílet se na tvorbě plánu výroby ve svých úsecích tak, aby bylo vyrobeno odpovídající množství výrobků dle požadovaných druhů referencí. Trvale sledovat dodržování technologického postupu ve výrobě. Znát postupy řízení kvality a řídit se jimi, kontrolovat, zda podřízení dodržují kontrolní a pracovní postupy, aktivně řešit neshody na svěřeném úseku. Optimální rozdělení operátorů na jednotlivá pracoviště, pravidelné školení operátorů, proškolení každého nového operátora a přidělení trenéra, zajištění přípravy pracovišť pro následující směnu, zodpovědnost za řádné využití pracovní doby, kontrola docházkového systému podřízených, kontrola a dohlížení na udržování čistoty a pořádku na pracovištích.
Požadujeme: MS OFFICE pokročilý, znalost UKR výhodou
N

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Rokycany
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Mistr
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lucie Gamanová
lucie.gamanova@hutchinson.com
lucie#gamanova|hutchinson#com






Podobné nabídky práce

Mistři a příbuzní pracovníci v ostatní výrobě

Rožnov p. RadhoštěmSTROZA s.r.o.
40 000 - 80 000 Kč

Mistři a příbuzní pracovníci v gumárenství a plastikářství

Rožnov p. RadhoštěmKOH-I-NOOR RONAS s.r.o.
35 000 - 42 000 Kč

Mistři a příbuzní pracovníci v ostatní výrobě

PříbramTechnické služby města Příbram
od 24 100 Kč

Mistři a příbuzní pracovníci v ostatní výrobě

ZnojmoKOBE-cz s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?