Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Město Náchod vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení funkce odborný pracovník / odborná pracovnice správy majetku, pronájmů. Charakteristika vykonávané činnosti: ve styku s veřejností přijímá, projednává a vyřizuje žádosti nebo návrhy na pronájmy, pachty, výpůjčky, prodeje, výkupy, směny pozemků a zřízení věcných břemen; zpracování návrhů na vklady do katastru nemovitostí; příprava podkladů pro úhradu jednotlivých majetkoprávních smluv; dohled nad veřejným prostranstvím (užívání pozemků ve vlastnictví města Náchoda, zjišťování poměrů v terénu, stav pozemků nebo komunikací); dále činnosti spočívající zejména v zajišťování správy, údržby, oprav majetku města; agenda MMS zpráv zasílaných veřejností; příprava podkladů pro jednání orgánů města; spolupráce s ostatními odbory MěÚ Náchod týkající se majetkoprávních úkonů. Obecné předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt; dosažení věku 18 let, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Požadavky: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, technický směr výhodou; praxe minimálně 2 roky na pozici referent majetkové správy, ve veřejné správě výhodou; znalost č. 128/2000 Sb., v platném znění výhodou; praxe z oboru správy majetku, ve veřejné správě vítána; velmi dobrá znalost práce na PC; iniciativa a samostatnost při řešení úkolů; pečlivost, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti, kolegialita a profesionální přístup; řidičský průkaz sk. B výhodou. Zaměstnavatel nabízí: předpokládaný nástup do zaměstnání dle dohody; platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění - 9. platová třída; pracovní poměr na dobu neurčitou; místo výkonu práce Náchod; zajímavou odbornou práci - zaučení zajištěno; 5 týdnů dovolené; příspěvek na penzijní připojištění (po 3 měsících trvání pracovního poměru); příspěvek na stravování; 4 dny indispozičního volna (zdravotní volno z důvodu krátkodobé indispozice v kalendářním roce); pružná pracovní doba; možnost dalšího vzdělávání pro předmětnou pozici a další výhody dle kolektivní smlouvy. Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, datum a podpis. Vzor přihlášky je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/ K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný profesní životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání vztahující se k dané pozici. Dále je možno připojit souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely budoucí nabídky zaměstnání. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány pouze pro účely tohoto výběrového řízení. Souhlas lze kdykoliv odvolat. Vzor tohoto souhlasu je k

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Jindřichův HradecMěsto Jindřichův Hradec
30 000 - 45 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

BrnoStatutární město Brno
25 280 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.