Ostatní úředníci jinde neuvedení

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 01. června 2024 nebo dle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační schopnosti - základní znalosti v oblasti dotací a grantů, dotačních titulů ČR a programů EU - zkušenosti z oblasti přípravy a realizace projektů - rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů - rámcová znalost zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a doplňků - rámcová znalost vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn - velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet). Výhodou: - praxe v územní samosprávě nebo státní správě - zkušenosti z oblasti problematiky účtování dotací - dobrá znalost cizích jazyků (AJ, NJ) - řidičské oprávnění skupiny B. Nabízíme: - odborné vedení v adaptačním procesu - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km) - profesní růst a prohlubování znalostí - týmová práce - možnost získání služebního bytu. Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášek: do 03.05.2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Bližší informace o pracovním místě lze získat u vedoucí odboru komunálního hospodářství Ing. Vladimíra Bartíka, tel. 354 440 116, e-mail bartik@cheb.cz. Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 00 Cheb. Termín pohovoru s uchazeči: 06.05.2024 (místo a čas budou upřesněny telefonicky). Vyhlašovatel

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
30 000 - 41 000 Kč

Úředníci v oblasti daní

ChebGenerální finanční ředitelství
28 909 - 43 326 Kč

Úředníci v oblasti daní

ChebGenerální finanční ředitelství
27 101 - 40 393 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Sokolov
24 170 - 34 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Sokolov
26 390 - 37 370 Kč

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
28 939 - 44 546 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Loket
od 28 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaStatutární město Ostrava
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaStatutární město Ostrava
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?