Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Co Vás čeká: vedení kompletní personální agendy, kompletní zajištění agendy výběrových řízení, koordinace nástupu a odchodu zaměstnanců, přihlášky a odhlášky zaměstnanců, vedení personální dokumentace, příprava pracovněprávních dokumentů, evidence a vysílání zaměstnanců na pracovně lékařské prohlídky, evidence úvazků zaměstnanců, pravidelná aktualizace, zpracování statistik a personální reporting, tvorba vnitřních předpisů v souvislosti s personální agendou, spolupráce s účetním oddělením, vedení agendy náhradního plnění, správa agendy GDPR, komunikace s externími subjekty - úřad práce, OSSZ, zdravotní pojišťovny, lékaři, krajský úřad Co od Vás očekáváme my: výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, praxe na pozici samostatná/ý personalistka/sta, znalost pracovněprávních předpisů, sledování a implementace změn, organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, schopnost dodržovat termíny, znalost práce na PC, MS Office (Excel, Word, Outlook), Teams, práce v personálním programu Pamica, řidičský průkaz skupiny B Co můžete čekat Vy od nás: nástup dle dohody možný i dříve, mzdu 31 200 Kč/měsíc při plném úvazku, možnost osobního ohodnocení, podporu vzdělávání v oboru, osobní rozvoj Motivační dopis a profesní životopis zasílejte do 28. 4. 2024 na e-mail: personalista@pelhrimov.charita.cz. Informace: 725 136 783 (Kropáčková).

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Personální referenti

PlzeňZákladní škola, Plzeň, Podmost
23 390 - 34 370 Kč

Personální referenti

Rychnov n. KněžnouPFERDA z.ú.
od 30 500 Kč

Personální referenti

TepliceStřední škola stavební a stroj
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?