Odborní asistenti v administrativě

Staňte se novým členem týmu našeho Zařízení pro zajištění cizinců ve Vyšních Lhotách. Obsazujeme pozici asistent/asitentka vedoucí odboru. Co bude náplní Vaší práce? - vedení komplexní administrativy odboru - práce ve spisové službě včetně přípravy archivace - pořizování zápisů z porad - podíl na organizačním zajištění aktivit odboru včetně zaměstnaneckých akcí - poradenství a administrace čerpání Fondu společenských a kulturních potřeb pro zaměstnance odboru - příprava podkladů pro měsíční zpracování mezd zaměstnanců a uzavírání smluvních vztahů - zástup finanční referentky pro správu cenin cizinců - evidence došlé a odchozí pošty - zajišťování servisu pro oficiální návštěvy – občerstvení, program - administrace provozu služebních ubytovacích prostor - rovnoměrně rozvržená pracovní doba pondělí až pátek 07:00–15:30 hod. nebo dle dohody možnost pružné pracovní doby. Jaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět? - středoškolské vzdělání s maturitou - velmi dobrý písemný projev - samostatnost při zpracování zadaných úkolů - zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, vstřícnost - dobrá znalost obsluhy PC, znalost MS Office - velkou výhodou je zkušenost s prací ve spisové službě - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řízení. Co Vám můžeme nabídnout my? - pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (s 3měsíční zkušební dobou) s možností prodloužení - práci na HPP týkající se aktuálního společenského dění - zázemí stabilní a stále se rozvíjející státní organizace - zařazení v platové třídě 8 dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů + osobní ohodnocení - odborný růst a možnost účasti na vzdělávacích akcích, jazykový Bonus - 200 hodin (25 dnů) dovolené, 40 hodin (5 dnů) indispozičního volna - umíme zařídit MultiSport kartu - Fond kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci) - příspěvek na stravování - možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů (i pro členy rodiny). - TERMÍN NÁSTUPU dle dohody. Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat Váš profesní životopis spolu s motivačním dopisem skrze pracovní portál: ASISTENT/KA VEDOUCÍ ODBORU ZZC VYŠNÍ LHOTY – INZERCE Čím se vlastně ve Správě uprchlických zařízení Ministerstva vnitra zabýváme? Jsme praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní naše činnosti patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. Jsme rovněž generálním poskytovatelem integračních služeb v rámci Státního integračního programu. Více o práci naší organizace se můžete dočíst na www.suz.cz.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaPražský úklid, s.r.o.
od 35 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaUniMFA s.r.o.
22 000 - 25 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BohumínHANDI HELP SERVIS, v.o.s.
od 11 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Žďár nad SázavouOKNO NEMOVITOSTÍ, s.r.o.
od 20 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PlzeňHöfer-Sündermann GROUP s.r.o.
od 300 Kč

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.