Manikéři a pedikéři

Upřesňující údaje:
hlavní náplň práce – práce na pozici manikér/ka a pedikér/ka, nutná znalost pracovních postupů - upravování, zkracování, zapilování délky a tvaru volného okraje nehtů, ošetření kůže na rukou Požadujeme: zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, příjemné vystupování, časová flexibilita, plynulá vietnamština výhodou (při komunikaci na pracovišti)

Plat od:
21 300 - 22 000 Kč
Pracoviště:
Praha-východ
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Manikérka/pedikérka
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Do Viet Toan
775137937
toanhd789|gmail#com






Podobné nabídky práce

Manikéři a pedikéři

BrnoGODO Plus s.r.o.
od 21 300 Kč

Manikéři a pedikéři

PrahaChaus BH s.r.o.
od 21 300 Kč

Manikéři a pedikéři

HraniceNgan Tran Duc
od 21 300 Kč

Manikéři a pedikéři

Český KrumlovVIPbeauty s.r.o.
od 130 Kč

Manikéři a pedikéři

PrahaThi Huong Nguyen
od 150 Kč

Manikéři a pedikéři

PrahaArt Nails s. r. o.
od 126 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.