Ostatní úředníci jinde neuvedení

Stručná náplň pozice: - propagace města Štětí, vytváření tiskových zpráv, komunikace s veřejností a institucemi, správa sociálních sítí města; - samostatné vyhledávání a zpracovávání vhodných témat, rešerší, příprava podkladů pro informační a propagační materiály a kampaně. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky na uchazeče: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání; - výborné komunikační schopnosti (slovem i písmem); - výborná znalost prostředí a praxe s používáním sociálních sítí; - výborná znalost práce na PC, včetně grafického software; - kreativita, časová flexibilita, odolnost vůči stresu; - řidičské oprávnění skupiny "B" - aktivní řidič / řidička. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče; - datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče; - místo trvalého pobytu uchazeče; - datum a podpis uchazeče; - kontaktní spojení. K přihlášce připojte tyto doklady: - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; - životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál, nebo ověřená kopie); - případné další doklady prokazující Vaše znalosti a dovednosti. Předpokládaný termín nástupu: 01.06.2024, následně dohodou. Místo výkonu práce: město Štětí Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové zařazení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů - platová třída 10 Přihlášku s uvedenými doklady zasílejte doporučeně do 07.05.2024 na adresu: Městský úřad Štětí, k rukám tajemníka MěÚ Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí. Obálku označte: "NEOTVÍRAT - VŘ - PR / Komunikace". 25 dní dovolené, stravenky, Cafeteria, penzijní připojištění, sick days Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 07.05.2024 do 15:00 hodin. Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit, najdete kompletně na www.steti.cz.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

LitoměřiceMěsto Štětí
40 000 - 55 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

LitoměřiceMěsto Štětí
25 000 - 35 000 Kč

Přepážkoví pracovníci na poštách

LitoměřicePetra Tošnerová s.r.o.
10 900 - 13 700 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Sokolov
24 170 - 34 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Sokolov
26 390 - 37 370 Kč

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
28 939 - 44 546 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Loket
od 28 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaStatutární město Ostrava
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaStatutární město Ostrava
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?