INŽENÝR KVALITY SQA | AJ nebo NJ

Kvalitáři pozor! Máte komunikativní znalost AJ či NJ? Orientujete se v systému řízení kvality a zkratky jako PPAP,G8D či FMEA vám nejsou cizí?

Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!

Hledáme inženýra DODAVATELSKÉ KVALITY, který bude mít na starosti:
- Hodnocení dodavatelů
- Přípravu a provádění auditů
- Tvorbu FMEA
- Řešení dodavatelských reklamací
- Komunikaci s dodavateli ohledně kvality
- Reporting vedeníZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Jihočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Komunikativní angličtina nebo němčina
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Znalost nástrojů kvality
- Znalost práce na PC

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování
- Flexibilní pracovní doba
- Výkonnostní prémie, prémie za přítomnost
- Příspěvky na životní popř. penzijní připojištění
- Příspěvky na ubytování nebo dojíždění
- Silná podpora jazykového a profesního vzdělávání

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Kvalitář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
A#Jancurova#406995203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?