Pracovníci v oblasti osobních služeb jinde neuvedení

Letní brigáda.
Nabízíme: zaměstnanecká strava
První kontakt: telefonicky: 608 772 441 od 9-17hod.

Plat od:
130 Kč
Pracoviště:
Rožnov p. Radhoštěm
Typ úvazku:
Práce na dohodu
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Hosteska
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Josef Kristek
608772441
josef#kristek|volny#cz






Podobné nabídky práce

Stánkoví a pouliční prodavači potravin

JihlavaMichaela Fichtnerová
od 130 Kč

Stánkoví a pouliční prodavači potravin

JihlavaMichaela Fichtnerová
od 130 Kč

Pracovníci v oblasti osobních služeb jinde neuvedení

Jablonec nad NisouCENTRUM PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽEN
od 15 975 Kč

Pracovníci v oblasti osobních služeb jinde neuvedení

LiberecCENTRUM PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽEN
od 21 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.