Odborní plánovači a odborní účetní materiáloví

První kontakt telefonicky nebo e-mailem.

Upřesňující informace:
práce s hotovostí, fakturace, evidence majetku, praxe v oboru, znalost podvojného účetnictví, MS Office

Plat od:
30 000 - 31 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Markéta Mazancová
546422513
mazancova|prukopnik#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci kalkulací, cen a nákladů

StrakoniceBISO - Keibel s.r.o.
od 38 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

StrakoniceBNK, akciová společnost
26 000 - 32 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

21 000 - 24 000 KčPříbram Česká pošta, státní podnik

Odborní pracovníci v oblasti účetnictví, ekonomiky a personalistiky

21 710 - 31 820 KčHradec Králové Studijní a vědecká knihovna v

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.