Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Služba zahrnuje zejména:
- zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.

Výše platu dle dosažené praxe (PT 9) + zvl. příplatek 2 150 Kč + os. ohodnocení po 3 měsících.

Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity.

Přihlášky doručit nejpozději do 20.5.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.

Kontaktní osoby: Ing. Ivona Sykáčková, Ing. Jaroslav Trávníček
Tel. 466 033 221 (Ing. Sykáčková), 465 678 300 (Ing. Trávníček)
E-mail: Ivona.Sykackova@fs.mfcr.cz, Jaroslav.Travnicek@fs.mfcr.cz

Plat od:
21 710 - 31 820 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Orlicí
Typ úvazku:
Práce na ŽL
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Celník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jaroslav Trávníček
465 678 300
Jaroslav#Travnicek|fs#mfcr#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 860 - 33 970 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 860 - 33 970 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

NáchodGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 301 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

NáchodGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
24 510 - 34 620 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?