Řídící pracovníci v oblasti ekonomiky a financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

V souladu s § 58 odst. 2 zákona o státní službě (ZSS) se výběrového řízení může zúčastnit osoba, která v uplynulých 15 letech vykonávala nejméně po dobu 1 roku činnosti podle § 5 ZSS nebo činnosti obdobné.
Služební náplní je příprava, zadání a kontrola veřejných zakázek, hospodaření a nakládání s vybranými věcmi, majetkovými právy a jinými majetkovými hodnotami, zajištění kontroly finančního zúčtování rozpočtových kapitol se státním rozpočtem..

Plat od:
25 280 - 37 170 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.05.2024
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jolana Přibylová
601 588 409
j#pribylova|svscr#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti úklidu

PrahaPemax servis s.r.o.
35 000 - 39 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaFingarant s.r.o.
65 012 - 70 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti úklidu

PrahaARTHURINVEST s.r.o.
od 32 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

NáchodWikov MGI a.s.
od 40 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaPernod Ricard Czech Republic s
od 80 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?