FINANČNÍ ÚČETNÍ S AJ | ČESKÉ BUDĚJOVICE

Máš už zkušenosti s finančním účetnictvím a chceš obohatit náš tým?
Pak na nic nečekej a zašli nám svůj životopis!

Na této pozici tě čeká účtování:
- faktur (dodavatelské)
- pokladních dokladů
- cestovních náhrad
- majetku (hmotný, nehmotný)

Samozřejmostí je další spojená účetní agenda. Počítat můžeš i s využitím angličtiny (většinou v písemné formě).Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání
- angličtina na úrovni alespoň B1 (převážně k písemnému využití)
- zkušenosti na obdobné pozici
- znalost balíčku MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 13. mzda
- další finanční bonusy
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- podpora vzdělávání

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
j#pudivitrova#406468203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Hlavní účetní

VsetínAGROTECH, spol. s r. o.
33 000 - 37 000 Kč

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 40 000 Kč

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

PrahaLAFE Prague s.r.o.
od 65 100 Kč

Hlavní účetní

Jindřichův HradecRudolf Koller spol. s r.o.
45 000 - 50 000 Kč

Hlavní účetní

OlomoucMOTO MORAVA s.r.o.
od 50 000 Kč

Rozpočtáři specialisté

LitoměřiceGabriel s.r.o.
33 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?