Návrháři a správci databází

komunikační a prezentační dovednosti o výborná angličtina (slovem i písmem) o odolnost vůči stresu o schopnost rychle se adaptovat na nové situace o technické zkušenosti výhodou o zkušenost s datovými analýzami výhodou o zkušenost s prací MS excel o technicko-administrativní zkušenosti výhodou o schopnost efektivně hledat řešení problémů o samostatnost o kreativní a kritické myšlení o schopnost zaměřovat se na detail o na nic z uvedeného není nutná certifikace
Souhlas zaměstnavatele s zaměstnaneckou kartou.




Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
IT analytik
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Naděžda Zajícová
776477137


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Systémoví analytici

PrahaIDC CEMA s.r.o.
od 80 000 Kč

Systémoví analytici

PrahaIDC CEMA s.r.o.
od 80 000 Kč

Vývojáři softwaru

PrahaPure Storage Czech Republic s.
od 150 000 Kč

Vývojáři softwaru

PrahaSev.en Commodities AG, odštěpn
85 000 - 95 000 Kč

Vývojáři softwaru

PrahaFLASH STYLE s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.