Hospodyně v domácnostech

Popis práce:
Zajištění úklidu a udržování čistoty v domácnosti
Organizace domácích úkolů a správa harmonogramu
Pomoc s přípravou jídel a zajištění stravování
Podpora při běžných provozních činnostech
Požadavky:
Zkušenost s provozem domácnosti a péčí o domácí prostředí
Dobrá organizační schopnost a schopnost efektivně plánovat úkoly
Spolehlivost a pečlivost
Schopnost komunikovat a spolupracovat s ostatními členy týmu

Benefity: Mimořádně a nadstandardně atraktivní finanční ohodnocení
Stabilní a dlouhodobá pracovní příležitost s možností finančního i pracovního růstu
Mimořádně atraktivní pracovní doba, 10 11 odpracovaných dní formou prodloužených směn a 20 dní volna!
Přátelské pracovní prostředí
Možnost osobního a profesního rozvoje
Pokud máte vážný zájem o tuto atraktivní pozici, zašlete svůj životopis na níže uvedenou e-mailovou adresu.

E-mail pro zaslání životopisu: personalni@ifzone.eu

Odměna: 40 000 – 45 000 Kč / měsíc

Plat od:
40 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Denis Budankov
602723408
personalni|ifzone#eu






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

VyškovNemocnice Vyškov, příspěvková
od 22 330 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

LiberecDomov seniorů Vratislavice, př
od 20 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

MělníkZákladní škola a mateřská škol
25 040 - 31 800 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

TrutnovPekárny a cukrárny Náchod, a.s
26 000 - 50 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

PrahaJana Kratochvílová
10 000 - 14 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.