PROGRAM MANAGER S NJ/AJ | AŽ 70 000 Kč

Zkušení projekťáci s komunikativní němčinou či angličtinou - zbystřete! Ve výrobní firmě máme volnou židli pro nového kolegu/kolegyni.

Co by vás na pozici Program managera čekalo?
- zodpovědnost za dodržení termínů projektů
- komunikace specifických požadavků zákazníka
- zodpovědnost za změnové řízení
- evidence smluv v rámci projektů
- kalkulace
- reporting
- spolupráce na dlouhodobé strategii projektů v rámci business development

Zajímalo by vás více detailů? Pak na nic nečekejte a zašlete životopis na aneta.jancurova@grafton.cz!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Jihočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ/VŠ vzdělání
- Komunikativní NJ/AJ
- Zkušenosti s vedením projektů
- Znalost balíčku MS Office
- Silné organizační schopnosti

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování
- Flexibilní pracovní doba
- Výkonnostní prémie, prémie za přítomnost
- Příspěvky na životní popř. penzijní připojištění
- Příspěvky na ubytování nebo dojíždění
- Silná podpora jazykového a profesního vzdělávání

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Project Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
A#Jancurova#406885203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?