KEY ACCOUNT MANAGER | Potravinářství

Jste zkušený obchodník? Mluvíte plynně anglicky a lákají Vás cesty do zahraničí? Pro potravinářskou společnost hledáme Key account managera!

Vaším úkolem bude:
- péče o klíčové zákazníky
- návštěvy zákazníků v ČR i zahraničí
- reporting nadřízenému
- obchodní aktivity na mezinárodní úrovni
- tvorba analýz a statistikZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
70 000 Kč
Pracoviště:
Středočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání
- anglický jazyk min B2 (komunikace se zahraničními zákazníky)
- výhodou německý jazyk
- ochota cestovat do zahraničí
- zkušenost z obchodní pozice

Bonusy:

- 4 týdny dovolené + 5 sick days
- služební automobil i k soukromým účelům
- dotované stravování
- příspěvek na oblečení

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Key Account Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Praha Recruitment (GR)
(+420) 242 456 400
K#Vojtiskova#406847203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?